تحلیل رقبا
تحلیل رقبا یا Competitor analysis راهی است که با آن میتوانید است مهمترین رقیبان کسب و کار خود را بشناسید
دربارهی تمام جنبههای کسب و کار آنها از جمله محصول و خدمات ، آمار فروش و برنامههای بازاریابی و مشتریان
آنها تحقیق کنید.
با انجام ابن کار میتوانید :
از شکافهای موجود در بازار مطلع شوید
با محصولات و خدمات جدید که توسط رقبا تولید و توزیع میشود آشنا شوید
روندهای بازار بازار مطلع شوید
با روشهای جدید و موثر بازاریابی و فروش آشنا شوید
از نقاط ضعف و قوت رقیب مطلع شوید
معیار جدیدی برای اندازهگیری رشد خود پیدا کنید
گروه مشاوره مدیریت پارسیان مانی ویژگیهای رقبای شما را به صورت زیر انجام و در اختیار شما قرار میدهد
مدل قیمتگذاری
بیزنس مدل
سهم بازار
ویژگیها و نیازهای مشتریها
مزیت رقابتی
روش های توزیع
نحوه تعاملات مالی با مشتری
مناطقی که در آن فعالیت میکنند
کانال های ارتباطی با مشتری
تاکتیکهای فروش
تحلیل فروش شامل :
فرایند فروش
کانالهای فروش
کسبوکارشان در حال گسترش است یا پسرفت میکند؟
آیا برنامههای شراکت فروش دارند؟
درامد و حجم فروش سالیانه
نحوه تعامل با کارشناس های فروش
رقبای خود را تحلیل نکرده اید ؟ با گروه مساوره مدیریت پارسیان مانی تماس بگیرید