کمپین تبلیغاتی
کمپین تبلیغاتی به فعالیتهای تبلیغاتی گفته میشود که از قبل برای پیام هدف کمپین ، یازار هدف و برنامهریزی دقیق صورت گرفته تا پیام مورد نظر در بهترین زمان ممکن با توجه میزان بودجه در نظر گرفته شده برای جامعه هدف ارسال شده و مخاطبان بیشتری را برای ارتباط بهتر با کسب و کار، ترغیب نماید.
با اجرای کمپین تبلیغاتی میتوان ورودی با قدرت به دنیای دیجیتال و در راستای آن گسترش کسب و کار داشت.
کمپین تبلیغاتی میتواند با اهداف متفاوتی اجرایی شود؛ از طرف دیگر اهداف یک کمپین تبلیغاتی میتواند افزایش آگاهی از برند، افزایش ارتباط با مخاطب، افزایش فروش و موارد مشابه باشد.
کمپین تبلیغاتی موفق، کمپینی است که با استراتژی و برنامهریزی درست و مناسب برای رسیدن به هدف طراحی شده باشد؛ تنها انجام تبلیغات به صورت برنامهریزی شده به معنی برگزاری یک کمپین تبلیغاتی موفق نیست؛ بلکه با توجه به هدف کمپین باید از طریق رسانههای مناسب و محتوای درست تبلیغات خود را اجرا کنید.