- تحصیلات:
Assistance Professor International
دکتری مدیریت گرایش بازاریابی استراتژیک
از دانشگاه علوم تحقیقات تهران.
دانشجوی دکترای پژوهش محور دانشگاه Gladzor ارمنستان در رشته ی مدیریت بازرگانی.
کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از پیام نور کرمانشاه.
کارشناسی مدیریت بازرگانی از پیام نور کرمانشاه.
- تجربیات و سمت های علمی،پژوهشی و تحقیقاتی:
- عضو هیات علمی دانشگاه آزاد.
- مشاور علمی در حوزه فن آوری شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد.
- معاونت علمی و پژوهشی نخبگان جوان ایران.
- مشاور بانک مرکزی به دستور مستقیم ولی الله سیف.1394
مدیرعامل گروه مشاورین کسب و کار هرمس.
- عضو هیات داوران مجله علمی پژوهشی بین المللی دراسات فی العلوم الاسلامیه ویژه داوری مقالات دوره فوق لیسانس و دکتری گروه علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس.
- عضو هیات علمی گروه متخصصین ایران.
- عضو هیات علمی مجمع مدیران کارآفرین.
- عضو ارشد انجمن مدیریت ایران.
- عضو ارشد انجمن مدیریت بازاریابی ایران.
- هیات علمی مجله مارکتینگ آیدیاMarketing Idea
- عضو هیات علمی مجله وخوارزم.
- عضو مدرسین تحقیقات صنعتی ایران.
- تجربیات کاری:
- عضو هیات مدیره و مدیر دپارتمان بازاریابی شرکت مدیریت توسعه جهانی هرمس.
- گواهی همکاری در طرح پژوهش ملی اصلاح نظام پولی و بانکی کشور بعنوان همکار اصلی.
- مشاور بازاریابی، توسعه بازار و برندینگ بانک مهر اقتصاد و مدرس اصول بازاریابی، رفتارسازمانی، مشتری مداری CRM، وفادارسازی مشتریان، روانشاسی ارتباط با مشتری، (سرپرستی شعب شرق تهران) از 94 تا الان.
- انجام پروژه های تحقیقاتی و مطالعه بازار، بررسی جایگاه و ارزش مشتری و ارزش آنها در سیستم بانک مهراقتصاد(سرپرستی شرق تهران).
- بررسی راهکارهای افزایش نفوذ در بازار، جذب و افزایش سرمایه گذار و نیز افزایش اعتبار و اعتماد بازار هدف و سطح عمومی جامعه نسبت به ارزش برند بانک مهراقتصاد.
- مجری پروژه عارضه یابی و آسیب شناسی بانک مهراقتصاد سرپرستی شعب شرق تهران.
- مدرس سیستم بانکی با موضوعات اصول بازاریابی، رفتارسازمانی، مشتری مداری CRM، وفادارسازی مشتریان، روانشاسی ارتباط با مشتری از 94 تا الان.
- مدیر بازاریابی، فروش، برندسازی Branding شرکت باپیران نور(برندهای EYC-نورین-نورسام)از سال 96 تا الان. مجموعه فعالیتهای صورت گرفته در این مجموعه بعنوان سمپل:
- عارضه یابی و آسیب شناسی این صنعت و این مجموعه.
- ریپکینگ محصولات,بررسی جایگاه و ارزش برند در بازار مصرف صنعت مربوطه و رقبا.
- تهیه نقشه راه و مارکتینگ پلن برای یک تا سه سال.
- ایجاد ساختار تیم فروش حرفه ای با شرح وظایف مربوطه.
- ایجاد شبکه توزیع فروش مویرگی گرم و سرد در کل کشور.
- طراحی,تهیه و اجرای مسیرهای توزیع و فروش.ایجاد شبکه توزیع و نمایندگی در کل کشور و اعتبارسنجی آنها.
- تهیه کمپین تبلیغاتی و روابط عمومی جهت معرفی محصولات و برند متناسب با بودجه شرکت.
- طراحی و اجرای پلت فرم دیجیتال مارکتینگ و فروش مجازی در سایت شرکت.
- طراحی و اجرای سیستم خدمات پس از فروش .
- طراحی و اجرای باشگاه مشتریان و سیستم مدیریت ارتباط با مشتریCRM.
- پیش بینی و آمادگی جهت روبرویی با بحرانهای تورم ارزی و رکود در بازار.
- اجرای فرآیندهای CLV , CX جهت بالابردن سطح رضایت مندی مشتریان.
- بازاریابی صادراتی در کشورهای همسایه همچون عراق و افغانستان.
- مشاور خرید و اخذ نمایندگی برندهای مطرح مواد غذایی برای مجموعه فروشگاههای زنجیره ای تیم مارت با 130 شعبه در کردستان عراق(اربیل,سلیمانیه,دوهوک,…)برای سال 2019 تا الان.
- مشاور صادرات شرکتهای مواد غذایی شیرین عسل,فرمند,چوپان,زرماکارون,مانا,روژین,مزمز,آماده لذیذ,قافلانکو.
- مشاور بازاریابی صادراتی و توسعه بازار شرکت تولیدی آریاترانور. (برق،الکتریک,روشنایی سال 94-95)
مدیر بازاریابی شرکت البرز نوآوران Alboسال 95 . (برق،الکتریک,روشنایی)
- مشاور بازاریابی، فروش، برندسازی Branding شرکت مبین نور سازان سال93-94. (برق،الکتریک,روشنایی)
- معاونت بازاریابی، توسعه بازار، فروش، برندسازی Branding و مبتکر برند گروه صنعتی ایران زمین. (برق،الکتریک,روشنایی)برای سال 90تا93.
- معاونت بازاریابی و فروش، برندسازی Brandingمبتکر برند شرکت روناک.(برق،الکتریک,روشنایی)برای سال 90تا 92.
- معاونت بازاریابی و فروش شرکت امید پدیده . (برق،الکتریک,روشنایی)برای سال 88تا 90.
- معاونت بازاریابی و فروش گروه نرم افزاری طلوع از 86 تا ابتدای 89. تولید و ارائه دهنده راهکارهای مدیریتی و نرم افزارهای CRM،ERP,MIS,MMS,CMS.
- مشاور بازاریابی و توسعه بازار سازمانها و شرکت ها (بالغ بر 110 شرکت در ایران) در زمینه های صنعت برق و روشنایی,صنعت مواد غذایی,صنعت لوازم خانگی,صنعت پوشاک,استارتاپ ها,… ازجمله:
- مشاور صنایع غذایی 202 جزء 5 برند اصلی صنعت گوشتی و غذاهای آماده کشور.صادرات به بیش از 6کشور منطقه.
- مشاور بانک مهراقتصاد سرپرستی شعب تهران
- مدرس آموزشی بانک تجارت.
- مشاور اجرایی گروه صنعتی سولان(تولیدکننده لوازم خانگی-صادرات به عراق و سوریه)
- مشاور اجرایی گروه صنعتی سلوا SALVA بزرگترین تولیدکننده مرغ سبز خاورمیانه و صادرات به عراق و کویت.
- مشاور گروه صنعتی بینالود.
- مشاور مجموعه آموزشی سی پال.
- مشاور مجموعه آموزشی مدآرت.
- مشاور چسب کیمیا.
- مشاور گروه روشنایی طوبی .
- مشاور لوازم خانگی مبل آلاله.
- مشاور کیمیاطب
- مشاور صنایع غذایی هیراد
- مشاور صنایع غذایی وحید
- مشاور چرم سی سی
- مشاور عرش طلایی کیش
- مشاور کیک تنوری
- مشاور رسانور و دهها برند دیگر،….
- سایر فعالیتهای علمی و عملی :
- خالق 4 برند در صنعت برق و روشنایی در ایران با اشتغال زایی بیش از 500 نفر.
- مشاور در حوزهی بازاریابی و توسعه بازار، فروش، برندینگ، استقرار سیستم های ERP,CRM,CMS ,SEO و بازاریابی صادراتی.
- همکاری علمی و آموزشی بعنوان کارشناس مدیریتی شبکه دو، برنامه غیرمحرمانه (سیاسی _اقتصادی)برنامه پایش شبکه یک,برنامه مستند مدیریت زمان پخش از شبکه مستند و شبکه خبر,برنامه مسیر موفقیت پخش از شبکه بین المللی جام جم.
- شبکه های رادیو اقتصاد، رادیو ایران,رادیو تهران و رادیو صبحگاهی.
- درج و چاپ بیش از 25 یادداشت_مقاله در روزنامه ها و مجلات داخلی و بین المللی.
- دبیر بخش سرویس اقتصادی مجله شادابی و موفقیت با تیراژ 40000 نسخه در کشور.
- دبیر سرویس اقتصادی مجله پریسک با تیراژ 10000 نسخه در کشور.
- دبیر سرویس اقتصادی روزنامه صدای اصلاحات.
- سرویس اقتصادی و مدیریتی روزنامه فرصت امروز.
- عضو شورای سیاست گذاری بسته بندی جهانی WPO.
- عضو شورای سیاستگذاری و کمیته داوران کنفرانسهای بینالمللی آسیا موسسه Karin (سمینارهای بین المللی تهران، دبی، استانبول و مالزی).
- ارایه بیش از 300 سخنرانی بین المللی.
- دبیر اجرایی سمینارهای مدیریت ارتباط با مشتری CRMمرکز پژوهش های وزارت بازرگانی.
- دبیر اجرایی سمینارهای تکنیک های نوین بازاریابی و فروش مرکز پژوهشهای وزارت بازرگانی.
- عضو کمیته علمی و سخنران موضوعات مدیریتی و اقتصادی بیش از ده ها سمینار بین المللی آسیا و ایران از سال 2010 تا الان.
- دریافت تندیس از آقای دکتر باب پریت ریچارد در سمینار بین المللی بازاریابی اثربخش و مشتری مداری و دریافت چندین CERTIFICATE بین المللی از مجامع ایرانی و جهانی پیرامون موضوعات مختلف مدیریتی.
- دریافت تندیس مدیرحرفه ای فروش از Bob Pritchad نفر اول سال دنیا در سال2010.
- دریافت تندیس مدیر شایسته در همایش مدیران کارآفرین کشور96.
- دریافت لوح تقدیر و تندیس نخبه جوان مدیریت سال95.
- عضو علمی افتخاری کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران.
- تالیفات و کتب:
مولف بیش از 8 جلد کتاب و 9 مقاله بین المللیISI در حوزه مدیریت با عناوین:
- مصرف کننده و بازار- مصرف کننده و استراتژی. انتشارات راشدین
- سازمان چیست؟)مدیریت رفتار سازمانی 1). انتشارات راشدین
- سازمان چیست؟(مدیریت رفتار سازمانی 2). انتشارات راشدین
- هویت برند. انتشارات راشدین
- مدیریت زمان (مدیریت راهکارهها و راه حل ها). انتشارات گیوا
- بازاریابی ضروری با رویکرد بازار ایران. انتشارات گیوا
- از مصرف کننده تا مصرف کننده. انتشارات گیوا
- استراتژی قیمت گذاری. انتشارات گیوا
- فرهنگ سازمانی. انتشارات گیوا
- مقاله علمی پژوهشی ISI– آلمان ( مصرف کننده و بازار.تاثیر سینرژی بر رهبران تحول گرا).
- درج مقالات و یادداشتهای علمی در روزنامه های داخلی ( آرمان – شرق- فرصت امروز-اعتماد- ماهنامه علمی و تخصصی برق و …).
- درج مقالات در شبکه های خبری( خبر گزاری فارس-خبرگزاری مهر،مهام نیوز- خبرگزاری تعادل).
- مدرس دوره های مختلف:
*مدرس دانشگاه آزاد.
*مدرس دوره های مدیریتی آموزش عالی در موسسه آموزش عالی آرشیانیک .
*محقق پژوهشی مرکز علمی آموزشی وزارت نیرو.
*مدرس مرکز آموزش بازرگانی .
*مدرس موسسه آموزش عالی بهار.
* مدرس موسسه آموزشی آکادمی برند.
مدرس دوره های مدیریت بازار و بازاریابی، مدیریت کسب و کار، اصول و فنون مذاکره، فروش حرفه ای، رفتار مصرف کننده، زبان بدن، هوش تجاری و افزایش بهره وری سازمانی، تجارت الکترونیک.
بازاریابی تلفنی، مدیریت ارتباط با مشتری CRM.
پتانسیل و توانایی ها :
تشکیل تیم و ساختار سازمانی واحدهای بازاریابی ،فروش، خدمات پس فروش، مدیریت ارتباط با مشتری همراه با شرح وظیفه.
تهیه منشور رفتار سازمانی در راستای تعالی آن سازمان.
تهیه و تدوین برنامه طرح و توسعه سازمان .
برنامه ریزی راهبردی جهت جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی .
تشکیل تیم تحقیق و مطالعه بازار جهت سنجش دقیق بازار و همراهی با بازار.
تهیه و تدوین طرح توسعه محصولات و خدمات.
ایجاد واحد کلوپ مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتری CRM.
تهیه و تدوین برنامه بازاریابی سال شرکت Marketing Plan
تهیه و تدوین برنامه زمانی کمپین تبلیغاتی.
ایجاد بازار و بستر مناسب جهت ارائه محصولات و خدمات به بازار هدف.
برندینگ Branding ، عارضه یابی و آسیب شناسی برند.