ارائه کلیه خدمات مشاوره مدیریت پارسیان مانیارائه کلیه خدمات مشاوره مدیریت پارسیان مانی

مشاوره مدیریت، مشاوره راه اندازی کسب و کار ، مشاوره دیجیتال مارتینگ

رزومه مجتبی پیرزاد

  • تحصیلات:

Assistance Professor International

دکتری مدیریت گرایش بازاریابی استراتژیک

 از دانشگاه علوم تحقیقات تهران.

دانشجوی دکترای پژوهش محور دانشگاه Gladzor ارمنستان در رشته ی مدیریت بازرگانی.

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از پیام نور کرمانشاه.

کارشناسی مدیریت بازرگانی از پیام نور کرمانشاه.  

 

  • تجربیات و سمت های علمی،پژوهشی و تحقیقاتی:
  • عضو هیات علمی دانشگاه آزاد.
  • مشاور علمی در حوزه فن آوری شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد.
  • معاونت علمی و پژوهشی نخبگان جوان ایران.
  • مشاور بانک مرکزی به دستور مستقیم ولی الله سیف.1394

مدیرعامل گروه مشاورین کسب و کار هرمس.

  • عضو هیات داوران مجله علمی پژوهشی بین المللی دراسات فی العلوم الاسلامیه ویژه داوری مقالات دوره فوق لیسانس و دکتری گروه علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس.
  • عضو هیات علمی گروه متخصصین ایران.
  • عضو هیات علمی مجمع مدیران کارآفرین.
  • عضو ارشد انجمن مدیریت ایران.
  • عضو ارشد انجمن مدیریت بازاریابی ایران.
  • هیات علمی مجله مارکتینگ آیدیاMarketing Idea
  • عضو هیات علمی مجله وخوارزم.
  • عضو مدرسین تحقیقات صنعتی ایران.

 

  • تجربیات کاری:
  • عضو هیات مدیره و مدیر دپارتمان بازاریابی شرکت مدیریت توسعه جهانی هرمس.
  • گواهی همکاری در طرح پژوهش ملی اصلاح نظام پولی و بانکی کشور بعنوان همکار اصلی.
  • مشاور بازاریابی، توسعه بازار و برندینگ بانک مهر اقتصاد و مدرس اصول بازاریابی، رفتارسازمانی، مشتری مداری CRM، وفادارسازی مشتریان، روانشاسی ارتباط با مشتری، (سرپرستی شعب شرق تهران) از 94 تا الان.
  • انجام پروژه های تحقیقاتی و مطالعه بازار، بررسی جایگاه و ارزش مشتری و ارزش آنها در سیستم بانک مهراقتصاد(سرپرستی شرق تهران).
  • بررسی راهکارهای افزایش نفوذ در بازار، جذب و افزایش سرمایه گذار و نیز افزایش اعتبار و اعتماد بازار هدف و سطح عمومی جامعه نسبت به ارزش برند بانک مهراقتصاد.
  • مجری پروژه عارضه یابی و آسیب شناسی بانک مهراقتصاد سرپرستی شعب شرق تهران.
  • مدرس سیستم بانکی با موضوعات اصول بازاریابی، رفتارسازمانی، مشتری مداری CRM، وفادارسازی مشتریان، روانشاسی ارتباط با مشتری از 94 تا الان.
  • مدیر بازاریابی، فروش، برندسازی Branding شرکت باپیران نور(برندهای EYC-نورین-نورسام)از سال 96 تا الان. مجموعه فعالیتهای صورت گرفته در این مجموعه بعنوان سمپل:
  • عارضه یابی و آسیب شناسی این صنعت و این مجموعه.
  • ریپکینگ محصولات,بررسی جایگاه و ارزش برند در بازار مصرف صنعت مربوطه و رقبا.
  • تهیه نقشه راه و مارکتینگ پلن برای یک تا سه سال.
  • ایجاد ساختار تیم فروش حرفه ای با شرح وظایف مربوطه.
  • ایجاد شبکه توزیع فروش مویرگی گرم و سرد در کل کشور.
  • طراحی,تهیه و اجرای مسیرهای توزیع و فروش.ایجاد شبکه توزیع و نمایندگی در کل کشور و اعتبارسنجی آنها.
  • تهیه کمپین تبلیغاتی و روابط عمومی جهت معرفی محصولات و برند متناسب با بودجه شرکت.
  • طراحی و اجرای پلت فرم دیجیتال مارکتینگ و فروش مجازی در سایت شرکت.
  • طراحی و اجرای سیستم خدمات پس از فروش .
  • طراحی و اجرای باشگاه مشتریان و سیستم مدیریت ارتباط با مشتریCRM.
  • پیش بینی و آمادگی جهت روبرویی با بحرانهای تورم ارزی و رکود در بازار.
  • اجرای فرآیندهای CLV , CX جهت بالابردن سطح رضایت مندی مشتریان.
  • بازاریابی صادراتی در کشورهای همسایه همچون عراق و افغانستان.
  • مشاور خرید و اخذ نمایندگی برندهای مطرح مواد غذایی برای مجموعه فروشگاههای زنجیره ای تیم مارت با 130 شعبه در کردستان عراق(اربیل,سلیمانیه,دوهوک,…)برای سال 2019 تا الان.
  • مشاور صادرات شرکتهای مواد غذایی شیرین عسل,فرمند,چوپان,زرماکارون,مانا,روژین,مزمز,آماده لذیذ,قافلانکو.
  • مشاور بازاریابی صادراتی و توسعه بازار شرکت تولیدی آریاترانور. (برق،الکتریک,روشنایی سال 94-95)

مدیر بازاریابی شرکت البرز نوآوران Alboسال 95 . (برق،الکتریک,روشنایی)

  • مشاور بازاریابی، فروش، برندسازی Branding شرکت مبین نور سازان سال93-94. (برق،الکتریک,روشنایی)
  • معاونت بازاریابی، توسعه بازار، فروش، برندسازی Branding و مبتکر برند گروه صنعتی ایران زمین. (برق،الکتریک,روشنایی)برای سال 90تا93.
  • معاونت بازاریابی و فروش، برندسازی Brandingمبتکر برند شرکت روناک.(برق،الکتریک,روشنایی)برای سال 90تا 92.
  • معاونت بازاریابی و فروش شرکت امید پدیده . (برق،الکتریک,روشنایی)برای سال 88تا 90.
  • معاونت بازاریابی و فروش گروه نرم افزاری طلوع از 86 تا ابتدای 89. تولید و ارائه دهنده راهکارهای مدیریتی و نرم افزارهای CRM،ERP,MIS,MMS,CMS.

 

  • مشاور بازاریابی و توسعه بازار سازمانها و شرکت ها (بالغ بر 110 شرکت در ایران) در زمینه های صنعت برق و روشنایی,صنعت مواد غذایی,صنعت لوازم خانگی,صنعت پوشاک,استارتاپ ها,… ازجمله:
  • مشاور صنایع غذایی 202 جزء 5 برند اصلی صنعت گوشتی و غذاهای آماده کشور.صادرات به بیش از 6کشور منطقه.
  • مشاور بانک مهراقتصاد سرپرستی شعب تهران
  • مدرس آموزشی بانک تجارت.
  • مشاور اجرایی گروه صنعتی سولان(تولیدکننده لوازم خانگی-صادرات به عراق و سوریه)
  • مشاور اجرایی گروه صنعتی سلوا SALVA بزرگترین تولیدکننده مرغ سبز خاورمیانه و صادرات به عراق و کویت.
  • مشاور گروه صنعتی بینالود.
  • مشاور مجموعه آموزشی سی پال.
  • مشاور مجموعه آموزشی مدآرت.
  • مشاور چسب کیمیا.
  • مشاور گروه روشنایی طوبی .
  • مشاور لوازم خانگی مبل آلاله.
  • مشاور کیمیاطب
  • مشاور صنایع غذایی هیراد
  • مشاور صنایع غذایی وحید
  • مشاور چرم سی سی
  • مشاور عرش طلایی کیش
  • مشاور کیک تنوری
  • مشاور رسانور و دهها برند دیگر،….

 

  • سایر فعالیتهای علمی و عملی :
  • خالق 4 برند در صنعت برق و روشنایی در ایران  با اشتغال زایی بیش از 500 نفر.
  • مشاور در حوزه­ی بازاریابی و توسعه بازار، فروش، برندینگ، استقرار سیستم های ERP,CRM,CMS ,SEO و بازاریابی صادراتی.
  • همکاری علمی و آموزشی بعنوان کارشناس مدیریتی شبکه دو، برنامه غیرمحرمانه (سیاسی _اقتصادی)برنامه پایش شبکه یک,برنامه مستند مدیریت زمان پخش از شبکه مستند و شبکه خبر,برنامه مسیر موفقیت پخش از شبکه بین المللی جام جم.
  • شبکه های رادیو اقتصاد، رادیو ایران,رادیو تهران و رادیو صبحگاهی.
  • درج و چاپ بیش از 25 یادداشت_مقاله در روزنامه ها و مجلات داخلی و بین المللی.
  • دبیر بخش سرویس اقتصادی مجله شادابی و موفقیت با تیراژ 40000 نسخه در کشور.
  • دبیر سرویس اقتصادی مجله پریسک با تیراژ 10000 نسخه در کشور.
  • دبیر سرویس اقتصادی روزنامه صدای اصلاحات.
  • سرویس اقتصادی و مدیریتی روزنامه فرصت امروز.
  • عضو شورای سیاست گذاری بسته بندی جهانی WPO.
  • عضو شورای سیاست­گذاری­ و کمیته داوران کنفرانسهای بین­المللی آسیا موسسه Karin (سمینارهای بین المللی تهران، دبی، استانبول و مالزی).
  • ارایه بیش از 300 سخنرانی بین المللی.
  • دبیر اجرایی سمینارهای مدیریت ارتباط با مشتری  CRMمرکز پژوهش های وزارت بازرگانی.
  • دبیر اجرایی سمینارهای تکنیک های نوین بازاریابی و فروش مرکز پژوهشهای وزارت بازرگانی.
  • عضو کمیته علمی و سخنران موضوعات مدیریتی و اقتصادی بیش از ده ها سمینار­ بین المللی آسیا و ایران از سال 2010 تا الان.
  • دریافت تندیس از آقای دکتر باب پریت ریچارد در سمینار بین المللی بازاریابی اثربخش و مشتری مداری و دریافت چندین CERTIFICATE بین المللی از مجامع ایرانی و جهانی پیرامون موضوعات مختلف مدیریتی.
  • دریافت تندیس مدیرحرفه ای فروش از Bob Pritchad نفر اول سال دنیا در سال2010.
  • دریافت تندیس مدیر شایسته در همایش مدیران کارآفرین کشور96.
  • دریافت لوح تقدیر و تندیس نخبه جوان مدیریت سال95.
  • عضو علمی افتخاری کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران.
  • تالیفات و کتب:

مولف بیش از 8 جلد کتاب و 9 مقاله بین المللیISI در حوزه مدیریت با عناوین:

  • مصرف کننده و بازار- مصرف کننده و استراتژی. انتشارات راشدین
  • سازمان چیست؟)مدیریت رفتار سازمانی 1). انتشارات راشدین
  • سازمان چیست؟(مدیریت رفتار سازمانی 2). انتشارات راشدین
  • هویت برند. انتشارات راشدین
  • مدیریت زمان (مدیریت راهکارهها و راه حل ها). انتشارات گیوا
  • بازاریابی ضروری با رویکرد بازار ایران. انتشارات گیوا
  • از مصرف کننده تا مصرف کننده. انتشارات گیوا
  • استراتژی قیمت گذاری. انتشارات گیوا
  • فرهنگ سازمانی. انتشارات گیوا
  • مقاله علمی پژوهشی ISI– آلمان ( مصرف کننده و بازار.تاثیر سینرژی بر رهبران تحول گرا).
  • درج مقالات و یادداشتهای علمی در روزنامه های داخلی ( آرمان شرق- فرصت امروز-اعتماد- ماهنامه علمی و تخصصی برق و …).
  • درج مقالات در شبکه های خبری( خبر گزاری فارس-خبرگزاری مهر،مهام نیوز- خبرگزاری تعادل).

 

  • مدرس دوره های مختلف:

*مدرس دانشگاه آزاد.

*مدرس دوره های مدیریتی آموزش عالی در موسسه آموزش عالی آرشیانیک .

*محقق پژوهشی مرکز علمی آموزشی وزارت نیرو.

*مدرس مرکز آموزش بازرگانی .

*مدرس موسسه آموزش عالی بهار.

* مدرس موسسه آموزشی آکادمی برند.

 

مدرس دوره های مدیریت بازار و بازاریابی، مدیریت کسب و کار، اصول و فنون مذاکره، فروش حرفه ای،  رفتار مصرف کننده، زبان بدن، هوش تجاری و افزایش بهره وری سازمانی، تجارت الکترونیک.

 بازاریابی تلفنی، مدیریت ارتباط با مشتری CRM.

 

پتانسیل و توانایی ها :

تشکیل تیم و ساختار سازمانی واحدهای بازاریابی ،فروش، خدمات پس فروش، مدیریت ارتباط با مشتری همراه با شرح وظیفه.

تهیه منشور رفتار سازمانی در راستای تعالی آن سازمان.

تهیه و تدوین برنامه طرح و توسعه سازمان .

 برنامه ریزی راهبردی جهت جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی .

تشکیل تیم تحقیق و مطالعه بازار جهت سنجش دقیق بازار و همراهی با بازار.

تهیه و تدوین طرح توسعه محصولات و خدمات.

ایجاد واحد کلوپ مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتری CRM.

تهیه و تدوین برنامه بازاریابی سال شرکت Marketing Plan

تهیه و تدوین برنامه زمانی کمپین تبلیغاتی.

ایجاد بازار و بستر مناسب جهت ارائه محصولات و خدمات به بازار هدف.

برندینگ Branding ، عارضه یابی و آسیب شناسی برند.