نگارش مارکتینگ پلن
مارکتینگ پلن یک سند رسمی تجاری است که استراتژی و تاکتیکهای بازاریابی شرکت شما را برای یک دورهی زمانی سهماهه یا سالانه مشخص میکند.
مارکتینگ پلن به چند موضوع مهم در استراتژی بازاریابی سازمان شما میپردازد، از جمله اهداف استراتژی بازاریابی، هزینههای مرتبط و مراحل عملیاتی مربوط به آن.
مارکتینگ پلن برای :
1- برنامه بازاریابی جهت جذب سرمایه
2- برنامه بازاریابی جهت دریافت نمایندگی فروش محصولات و خدمات از شرکت های داخلی و خارجی
3- برنامه بازاریابی جهت ارائه برنامه استراتژیک بازاریابی به هیئت مدیره
4- برنامه بازاریابی جهت بازنگری طرح کسب و کار تجاری Business Plan
برنامه بازاریابی جهت استخدام مدیر بازاریابی
کاربرد دارد.
شرکت مشاوره مدیریت پارسیان مانی نگارش مارکتینگ پلن و تهیه برنامه های تخصصی بازاریابی برای سازمانها را بر اساس استاندارد ذکر شده با نام ستاره قطبی که معمولاً در 32 گام تهیه می شود تهیه مینماید