ارائه کلیه خدمات مشاوره مدیریت پارسیان مانیارائه کلیه خدمات مشاوره مدیریت پارسیان مانی

مشاوره مدیریت، مشاوره راه اندازی کسب و کار ، مشاوره دیجیتال مارتینگ

کارشناس تحقیقات بازار چه وظایفی دارد؟

کارشناس تحقیقات بازار چه وظایفی دارد؟

 

طراحی

برنامه ریزی ابتدایی تحقیق و تنظیم پیشنهادات تجاری توسط کارشناس تحقیقات بازار
طراحی تفصیلی طرح تحقیق مطابق با نیازها اطلاعاتی و تحلیل‌های مورد نیاز مشتری
انتخاب ابزار جمع‌آوری مستقیم و غیرمستقیم مناسب برای داده‌های کمی و کیفی
تدوین و ارزیابی روش های جمع آوری داده ها از جمله بررسی و ممیزی، پرسشنامه و نظر سنجی

 

وظایف کارشناس تحقیق بازار
وظیفه کارشناس تحقیق بازار اطلاع رسانی به موقع, ارائه گزارشات دقیق درباره بازار, رقیبان و مشتریان به سازمان است

 

جمع آوری اطلاعات

جمع آوری داده ها از طریق ممیزی ، پرسشنامه و نظر سنجی توسط کارشناس تحقیقات بازار
گردآوری اطلاعات مورد نیاز از طریق مشتریان ، رقبا و شرایط بازارهای بالقوه

تحقیقات

انجام تحقیق در مورد نظرات مصرف کننده و استراتژی های بازاریابی و همکاری با متخصصان بازاریابی
اندازه گیری و ارزیابی رضایت مشتری و کارکنان
اجرا ، راهبری و مشارکت در جمع‌آوری میدانی داده‌های کمی و کیفی
تسلط بر منابع اطلاعاتی و انجام جستجوی کتابخانه‌ای از طریق تحقیق داده‌های ثانویه

 

این دسته از افراد, در جمع آوری و تحقیقات کمی و کیفی متخصص هستند که تاثیر سریعی در میزان فروش در بازار دارد و تحقیقات کیفی , شامل تجزیه و تحلیل نظرات به دست آمده است.
تحلیل

آنالیز داده های جمع آوری شده فروش و بازاریابی

بررسی روندهای بازار و فروش
اندازه گیری اثر بخشی برنامه های بازاریابی و استراتژی ها
تبدیل داده ها و یافته های پیچیده به جداول ، نمودارها و گزارشان مکتوب قابل فهم و ارائه آنها به مدیران
ارزیابی اثر بخشی برنامه ها و استراتژی های بازاریابی
تحلیل داده‌ها با استفاده از نرم‌افزارهای آماری
اندازه گیری و ارزیابی رضایت مشتری و کارکنان
کدگذاری ، تجزیه و تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده در کنار استفاده از روش‌های افزایش اعتبار یافته‌ها

 

گزارش نویسی

تهیه گزارشات زمان بندی شده از داده های آماری
ارائه اطلاعات دوره ای و ارائه طرح تحقیق، روش‌شناسی، یافته‌ها و نتایج کاربردی به مشتریان و مدیران

 

پیام بگذارید